Eilen sain kuulla urakoitsijalta alustavasta taloni käyttöönottotarkastusajankohdasta. Eli sen jälkeen pääsen muuttamaan uuteen kotiini.
Olen irtisanonut nykyisen asuntoni vuokrasuhteen. Olen tehnyt tilapäisen osoitteenmuutoksen ystäväni luokse, koska poikkeamislupaprosessi ei ehdi tulla valmiiksi siihen mennessä kuin varsinainen muuttoni on. En siis voi virallisesti muuttaa uuteen talooni vakituisesti ennen kuin sen osoite on käsitelty kaikissa hallinnollisissa prosesseissa. Kesämökin osoitetta kun ei voi ilmoittaa vakituiseksi osoitteeksi.
On siis pientä säätöä...
Ja tämä siis tarkoittaa, että olen alkanut taas kerran pakata tavaroitani muuttoa varten.
![]() |
| Kuin pommi olisi pudonnut |
Eilen aloimme pilkkoa rakentamisesta ylitse jäänyttä lautaa ja pakkausmateriaaleja ja pinota niitä siistimpään pinoon.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti