![]() |
| Jo neljäs vanhapoikakaktuksen kukka: 23.5. |
Eilen kävin korvasienessä (Gyromitra esculenta). Se on kovin mieluisaa hommaa. Kuljeskella keväisessä luonnossa, mahtavassa valossa ja linnunlaulussa. Löysin litran verran komeita sieniä. Mustikka (Vaccinium myrtillus) kukkii. Ja mikä ihana ilma on ollutkaan nyt muutaman päivän.
Talon pihaa olen yrittänyt siivoilla. Haravoida oksia, neulasia ja lehtiä pois. Siistiä kaikella tavoin muutenkin. Onneksi osa perennakasveista on säilynyt viime syksyn kaivurin mylläyksen jälkeen. Toin kelloköynnöksenkin jo ulkoilemaan.
Talossa on asennettu välioviakin jo paikoilleen, laattoja saumattu. "Leikimme kotia" niin kuin taannoin tein lapsena nukketalon kanssa siirrellen siellä huonekaluja. Asettelimme kaapistoja "omille" paikoilleen ennen niiden kiinnitystä. Siten sai kuvaa, minkälainen lopullisesta versiosta tulee.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti