Olin tänään suunnitellussa nilkan/jalkaterän leikkaushoidossa. Jännityksellä odotan yötä, kun on ollut vähän kaikenlaista hässäkkää toimenpiteen jälkeen.
Kuvastakin näkyy, että toinen haavoista vuotaa edelleen. Jo kerran vaihdettiin kipsi verenvuodon jälkeen, eikä hyvältä nyt näytä tämäkään.
No, huomenna on uusi päivä ja olen tätä päivää viisaampi.
Keskityn koipi pystyssä vain hyvään musiikkiin kuten Frank Sinatran Strangers In The Night ja muuhun hänen tuotantoonsa... Jos vaikka uni armahtaisi.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti