Meillä täällä maalla se on jo arkipäivää. Ennaltailmoittamattomat, monen tunnin pituiset sähkökatkokset. Ehkei syynä vielä ole sähköpula, muttei katkokset johdu myrskyistäkään.
Viimeisen vuorokauden aikana olemme olleet jo noin yhdeksän tuntia ilman sähköä, paria taukoa lukuunottamatta. Joten suunnitellut sähköä tarvittavat toimet voi kotitaloudessa jättää huoletta toiseen aikaan.
Maalla asumisen 'mukavuuksia'. Miksei kohta myös kaupunkilaistenkin?

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti