![]() |
| Valokuvaaja I.P. |
Tänään valmistui polttopuukuorma siirtyäkseen loppukäsittelyyn. Melkoinen määrä ~ 15-16 mottia. Toivottavasti 'merirosvot' eivät anasta kuormaa matkalla🙈 Voisiko polttopuupula mennä siihen pisteeseen Suomessa?
Tänään lähti myös kaatopaikalle pakettiautollinen kaikenlaista rojua. Siellä oli mm. vanhan mökin ikkunat, mummoni Monark -merkkinen polkupyörä ja muuta tarpeettomaksi käynyttä tavaraa.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti