Tupaantuliaiseni olivat eilen. Sää suosi; aurinkoa ja heikkoa tuulta. Vieraita, tai eivät he vieraita olleet vaan kutsuttuja oli 28. Muutamia ihan viime hetkenkin peruutuksia tuli.
Olihan se kiireinen päivä - aamusta iltaan. Juhlien emäntänä on se harmillista ettei ehdi seurustella vieraittensa kanssa.
Eräs vieraista, joka oli tästä blogista lukenut etten saanut seurakunnasta kodin siunausta, toimitti sen maallikkona. Se oli ihana, ja minulle herkkä hetki. Niin paljon on elämän matkalla tapahtunut, että tänne saakka olen päässyt!
Joku vieraista sanoi, että talon sisustus näyttää ihan minulta. Varmaankin, sillä siihen en käyttänyt ketään ammattilaista. Mitään uutta ei ole tarvinnut huonekalujen suhteenkaan hankkia, paitsi sänky. Ylijäämätavaraa sen sijaan oli ja vieläkin on. Onneksi tavarat on jollakin tavoin nyt paikoillaan. Pihan laitto on vielä keskeneräinen.
Koiranpentu oli ihmismäärästä tietysti ihmeissään, mutta sosiaalisena rotuna sulautui hyvin joukkoon. Se päätti ottaa päiväunet keittiön lattialla, emäntänsä jaloissa. Turvallinen paikka. Lasten kanssa pallopelit ulkona sai vipinää tassuihin.
Kiitos kaikille mukana paikalla tai hengessä olleille❤
En voi kylliksi kiittää!
![]() |
| Yksi tupaantuliaislahjoista |
![]() |
| Makuuhuone ja kaapistoista muodostuva 'riemukaari' |
![]() |
| Olohuone |
PS. Tarjolla oli mm. kirjolohenmätiä, ruislastuja, basilika-sitruunalevitettä, suolalihaa, munavoita, suolakurkkuja, kirsikkatomaatteja, coctailpiirakoita, mustikkakukkoa jäätelöllä tai vaniljakastikkeella, konvehteja, irtokarkkeja, kahvia, teetä ja limonadia.



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti