Tilasin nämä kukkakimput paikallisesta kukkakaupasta. Annoin vain toiveen kahdesta erikokoisesta kimpusta. Floristi onnistui mielestäni oikein hyvin! Syviä syksyn värejä.
Kukat antavat hyvää mieltä, keveyttä ja tuoksuillaan suloisuutta.
Olen syntynyt Tampereella 60-luvun puolenvälin jälkeen, ja käynyt kaikki kouluni ja asunut siellä 50 vuotta. Ammattiuranikin olen työskennellyt muutamaa vuotta lukuunottamatta samalla työnantajalla Tampereella, kunnes muutin vuonna 2021 maalle asumaan.
Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti