![]() |
| Yksilöllinen ortoosi vaihtui saapasortoosiin |
Leikkauksesta on kulunut 2 viikkoa ja se tietää muutoksia lääkitykseen, haavanhoitoon ja immobilisaatioon.
Muutama päivä sitten lopetin verenohennuslääkityksen, vaikka yksilöllisen ortoosin olisin saanut virallisesti tänään poistaa (kts. blogi 17.9.2022). Kävi vain niin, että eilen hain koirani kanssa järvelle karanneen pallon veneellä ja kastelin ortoosini lahjakkaasti. Joten poistin sen jalastani jo viime yöksi.
Saapasortoosiin siirtyminen tarkoittaa sitä, että saan olla öisin ilman sitä. Käyttö on vain liikkuessa.
Haavoilta ompeleet sain pois tänään. Huomenna voisin mennä jo saunaan ja uimaan🤭



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti