Näinä päivinä ei voi sanoa kevään edenneen yhtään, paitsi että peipot ovat saapuneet. Öisin on ollut lähemmäs -20°C.
Olen tutustunut kuvan nuoreen laulujoutseneen (Cygnus cygnus), kun olen yrittänyt vähitellen nostaa kuntoani ja käydä kävelylenkeillä.Joutsen on varsin ihana tapaus. Se rauhoittuu puheelle, ja on niin kaunis.
Taidan menettää sydämeni sille.
Taisin sairastaa influenssan, koska olin niin pitkään kovassa kuumeessa, ja nyt toipuminen ottaa hirveästi aikaa.
Olen yrittänyt päivittäin lisätä kävelymatkaa ja - aikaa. Aina vaan tuntuu vastenmieliseltä lähteä liikkeelle, mikä on minulle todella outoa.
Harmittaa, kun olin ennen sairastumista niin hyvässä fyysisessä kunnossa. Nyt täytyy taas aloittaa alusta.



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti