![]() |
| Valokuvaaja E.P. (3.4.2022) |
Tuolla alhaalla se on! Uusi tuleva kotini!
Lunta on satanut kolmen päivän aikana karkeasti 30 cm. Se on paljon, se! Teiden kunto on ollut paikoin surkea. Onneksi mitään hankeen juuttumisia tai tieltä ajamisia ei ole sattunut. Rakennuksellakin on jo kunnon katto pään päällä, joten siellä on hyvä tehdä töitä. Ja valmista jälkeä tulee hyvään tahtiin.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti