Kuvaustilanteeseen liittyy muistona kirpeä ensilumen satama säätyyppi, Uskon ja emännän välinen kiintymyssuhde, koiran valppaus ja kuvauspaikan merkityksellisyys.
Kuulee usein sanottavan, että syksyinen - talvinen Suomen luonto on väritön, harmaa tai mitäänsanomaton. Olen ihan toista mieltä. Ehkä siksi tuonkin kuvan aikoinani otin.
Tänään kävin hiihtämässä ja huomasin kuinka aurinko paistoi haavanrungoille (Populus tremula) tuoden esiin okran keltaisena hohtavan haavankeltajäkälän (Xanthoria parietina).
Luonnossa on upeita värisävyjä kunhan vain malttaa pysähtyä mennäkseen metsään. Katsopa vain kuinka koivut alkavat punertaa näin keväällä ennen lehtien puhkeamista.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti