Pitkäperjantain aamupäivän puuhastelun tulos. Viime lauantaina sahattujen mäntypöllien laudat, lankut ja lomalistat taapeloitiin. Taapelointipaikka on pienen puron vieressä. Vuoden ensimmäinen havainto peukaloisesta (Troglodytes troglodytes), mikä ilahdutti meitä laulullaan ja pirteällä olemuksellaan.
Alakuvassa olevia vielä pyöreänä puuna olevia mäntyjä ei olisi ollenkaan kaadettu, mutta viime vuosina Ely-keskus on raivannut teiden vierustoja (valtion maata) ympäri Suomea ja nämä puut ovat ystäväni mailta vahingossa kaadettuja.
![]() |
| Tässä 3.4 otetussa kuvassa näkyvät edessä mäntypöllit vielä kokonaisina |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti