Viitaten edelliseen tekstiin, aamulla ystäväni sanoi: "meinasin tappaa meidät kaikki viime yönä, itseni lisäksi." Se oli hänen mustaa huumoriaan.
Vakavasti puhuen, onneksi oli häkävaroitin! Ehkä häkäpitoisuus ei olisi noussut liian korkeaksi, mutta sitä ei koskaan tiedä. Kulkiessani eri huoneissa häkävaroittimen kanssa viime yönä, pitoisuudet vaihtelivat. Korkein pitoisuus oli tietysti lieden läheisyydessä.
Häkävaroitin on halpa henkivakuutus, 20€:n luokkaa.
Minulle kun musiikki ja sanoitukset ovat aina olleet tärkeitä, tuli mieleeni Jenni Vartiaisen En haluu kuolla tänä yönä -biisi. Musiikin genre ei sovi asian tematiikkaan tai vakavuuteen. Ja olihan siitä 'pakko' laittaa ystävälleni wappiviesti, piikikäs kun olen (skorpioni).
Pelkään panna silmät kiinni, jos ne eivät aukeekaan
Aamulla kuin aina ennen jäisin siihen makaamaan
Enkä voisi kättä nostaa, saati pystyy sanomaan
Mä en haluu kuolla tänä yönä
Mä en haluu kuolla tänä yönä
Olen kesken, en siis lainkaan valmis täältä poistumaan
Juuri kun on meno käynyt elämältä maistumaan
Mulla olis yksi toive, yksi pieni pyyntö vaan
Mä en haluu kuolla tänä yönä
Mä en haluu kuolla tänä yönä
Lupaan lukea Raamatun ja raitistun
Jos saan aikaa, se varmasti onnistuu
Mut ei tänä yönä
Jääköön taakseni syntinen entinen
Pystyn muuttumaan vielä, mä tiedän sen
Mut ei tänä yönä
Annathan siis katsoo vielä, miltä näyttää huominen
Niin mä teen mun parhaani, et oisin hyvä ihminen
Tiedän, että kuulet tämän, pyyntöni mun rukouksen
Mä en haluu kuolla tänä yönä
Mä en haluu kuolla tänä yönä
Lauluntekijät: Jenni Mari Vartiainen / Jukka Immonen / Mariska Rahikainen
Kappaleen En haluu kuolla tänä yönä sanoitukset © BMG Rights Management
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti