Suositut postaukset

lauantai 19. marraskuuta 2022

Toipilas 9


 Kirjoitin reilu kaksi viikkoa sitten (3.11.2022) viimeksi toipumisestani. Olin jo aloittanut silloin syömään hermokipulääkettä oikean jalan leikkauksen jälkeiseen hermovauriooni. 

Nyt titrailen kipulääkkeen ja hermokipulääkkeen kesken. Kivut ja puutumisen, tikkuilun, polttamisen oireet ovat helpottaneet, mutta ajoittain minulta 'puuttuu' edelleen oikea jalkaterä! Tai tuntuu, että kävelen jalan ulkosyrjällä. Tai koko jalkapohja tai etujalkaterä on ihan turta, kuin puuta. Edelleenkään en pysty varvastamaan pelkän oikean jalan varassa.

Välillä kävelen jo mielestäni hyvin, mutta toisinaan joudun ontumaan. Asfaltilla kävely on ihan myrkkyä. Tukholmassa ja Tampereella näin juoksijoita, jotka lenkkeilivät kovalla alustalla. Sen katsominen tuntui ihan hirveältä.

Olen sairauslomallani kävellyt 300 km, välillä hyvinkin rankoissa paikoissa maastollisesti.

Sairauslomani jatkuu siis vielä kolme viikkoa. Alkuperäisen suunnitelman mukaan olisin mennyt ensi maanantaina töihin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...