Se myös osaa lähteä viitottuun suuntaan, eli näytän kädellä merkkiä tien- tai polunhaarassa mihin päin käännytään.
Postilaatikonkin se jo ymmärtää. En vaan voi antaa sille postia kannettavaksi niin kuin toinen sen veljistä jo tekee. Tämä tapaus repisi postin alta aikayksikön silpuksi.
Se on alkanut enevissä määrin pissaamaan nostamalla takajalkaansa. Tässä on sen taidonnäyte kuin myös lumipeitteen määrä tänään iltapäivällä.
On ilo kulkea sen kanssa maastossa. Tätä olen toivonut ja odottanut.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti