Suositut postaukset

torstai 24. marraskuuta 2022

Toipilas 10

 

Suomenhevosia

 Toipumiseni, mikä viime viikolla näytti positiiviselta, on ottanut harppauksittain takapakkia! Jostakin syystä kaikenlaiset oireet ovat taas lisääntyneet; puutumiset, kivut, puristamiset, kihelmöinnit, tunnottomuus ja allodynia eli tuntoaistimusten herkistyminen.



Näistä, ainakin osittain johtuen jalka on kömpelö ja tasapaino on heikentynyt. Kerran kaaduinkin ihan tasamaalla.

Olen lisännyt lääkitystä, muttei hoitotasoa tunnu tulevan vastaan (hoitotaso tarkoittaa sellaista lääkityksen annosta, jolla ei tule oireita esille). Hermokipulääkitys aiheuttaa väsymystä. Positiivisesti ajatellen olen saanut nukuttua kerääntyneet univelat pois.

Yritän elää normaalia elämää, eipä tässä oikein muutakaan voi.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...