![]() |
| Jään vanki |
Lähdin aamulenkillä kulkemaan järven jäällä ja löysin hienoja luonnon muovaamia kohteita. Kävimme myös läheisellä joella. Huolestuneille tiedoksi: minulla on naskalit kaulalla😈
![]() |
| Jään vanki |
Olen syntynyt Tampereella 60-luvun puolenvälin jälkeen, ja käynyt kaikki kouluni ja asunut siellä 50 vuotta. Ammattiuranikin olen työskennellyt muutamaa vuotta lukuunottamatta samalla työnantajalla Tampereella, kunnes muutin vuonna 2021 maalle asumaan.
Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti