Koiranpennun histiosytooma on kasvanut. Se myös jollakin tapaa ärsyttää koiraa, koska koira on alkanut nuolla sitä. Ihomuutos on noin 0,10 euron kolikon kokoinen halkaisijaltaan, mutta paksu. Ja kuten kuvasta näkee, se on hieman ärtyneen näköinen. Joudun pitämään koiralla 'jumppapukua' tai valjaita lenkeillä, sillä ne suojaavat pattia varpujen, oksien yms. raapimiselta.
Patin pitäisi itsestään hävitä loppiaiseen mennessä, silloin tulisi 3 kuukautta sen ilmaantumisesta.
Varasin eläinlääkäriin kontrollin tälle viikolle.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti