Suositut postaukset

torstai 17. marraskuuta 2022

Junassa

 Matkustin tänään junalla Suomessa, jota olen tehnyt viimeksi 15 vuotta sitten. Pari viikkoa sitten toki Tukholmassa menimme pariin otteeseen SkyCity pendeltågetilla, lähijunalla. 

Vaan onpa kuulutukset muuttuneet ja edukseen tässä välissä. Toki paljon varmasti riippuu vieläkin konduktöörista.



Kävin tapaamassa hyvää ystävääni, jota en ollut nähnyt pariin vuoteen. Oli ihana nähdä sinua ❤ J. M.❤

Matkustin aikoinaan vuosikausia Tampereen ja mökin väliä junilla, ennen auton hankkimista. Kaikenlaista tuli nähtyä ja koettua! Kerran taisi juna olla aikataulussakin. Tänäänkin se oli myöhässä määränpäässään.

Hieno yksityiskohta Tampereen arkkitehtuurista Laukontorin reunalta

Allekirjoittanut Arlandan Norrsken loungessa katsomassa lentokoneiden lähtöä. Valokuvaaja M. V.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...