Vaan onpa kuulutukset muuttuneet ja edukseen tässä välissä. Toki paljon varmasti riippuu vieläkin konduktöörista.
Kävin tapaamassa hyvää ystävääni, jota en ollut nähnyt pariin vuoteen. Oli ihana nähdä sinua ❤ J. M.❤
Matkustin aikoinaan vuosikausia Tampereen ja mökin väliä junilla, ennen auton hankkimista. Kaikenlaista tuli nähtyä ja koettua! Kerran taisi juna olla aikataulussakin. Tänäänkin se oli myöhässä määränpäässään.
![]() |
| Hieno yksityiskohta Tampereen arkkitehtuurista Laukontorin reunalta |
![]() |
| Allekirjoittanut Arlandan Norrsken loungessa katsomassa lentokoneiden lähtöä. Valokuvaaja M. V. |



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti