Miten karulta se tuntuukin. Tänään olisi kaivannut jo villaista ylleen.
Näin vielä pari haarapääskyä (Hirundo rustica) tutussa paikassa. Niiden käyttäytyminen viittaa pesintään. Toivottavasti hyönteisiä riittää poikasten kasvattamiseksi lentokykyisiksi.
Rantaani osuu luoteis- ja pohjoistuulet ja niiden häijyys tuntuu luissa ja ytimissä. Koiranpennulla on ihmettelemistä viileän sään kourissa. Sen karvapeite on vielä kovin ohut kylmän torjumiseen.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti