Pengerrys on valmis, tällä erää. Kivikkokasveja täytynee hankkia lisää, mutta ainakin toistaiseksi ei koiranpentu ole niitä vähäisiä repinyt ylös.
Katsotaan sitten, kun ensimmäiset kovat sateet tulevat, että miten pengerrys kestää.
Tänään teimme muurikivistä myös perennapenkkiä. Pohjalle laitoin kiviä, soraa ja hiekkaa sekä orgaanista kosteuden säilyttävää puunkuorijätettä.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti