Muutamia tauluja on vielä kiinnittämättä uuden kotini seinille. Löysin tämän jostakin kätköistä. Isovanhempani saivat siirtokarjalaisina ns. kylmätilan Keski-Suomesta.
Niillä jäljillä täällä nyt olen. Ikuisesti kiitollisena, rakkaudella ja lämmöllä muistaen❤

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti