Minua ihan hävettää, mutta kaiken tämän elämänmuutoksen ja sitä edeltäneen opiskelujeni takia minulla on jäänyt lukematta esim. Suomen Luonto -lehden numeroita vuodelta 2020 saakka. Samaa pätee ammattikirjallisuuteen ja lähes kaikkeen. Kaunokirjallisuutta, lukuunottamatta runoutta, en ole sitäkään vähää lukenut, jos lehtiä silloin tällöin selaileekin.
Nyt olen ottanut oman "missioni" vastaan ja kasannut kirjoituspöydälleni lehtiä, mitä vähitellen luen pois. Silläkin uhalla, että jotain kotitöitä jää tekemättä.
Saman syyn vuoksi minulla on sitten vielä liikunta- ja retkeilyvelkaa. Vaan vähitellen minulla kasvaa nurkissa kaveri, josta tulee mitä parhain em. velkojen maksuun osallistuva seuralainen🐕

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti