Nyt se pomppasi! Tänään tuli postissa selvityspyyntö Digi- ja Väestötietovirastolta.
Minulla pitää olla perhesuhteiden, toimeentulon tai muiden vastaavien seikkojen johdosta kiinteä yhteys muuttoilmoituksen mukaiseen kotikuntaan. Ilmoittamani (vakituisen asunnon) osoite näkyy edelleen vapaa-ajan rakennuksena. Maankäyttö- ja rakennuslain mukaan mainitussa osoitteessa olevaa rakennusta ei voida käyttää ympärivuotiseen asumiseen!
Käsittämätöntä!


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti