Koiranpentu on ollut luonamme kohta viisi viikkoa. Yöunet ovat parhaina öinä yhdeksän tunnin luokkaa. Pissavahinkoja tulee yhä harvemmin sisälle.
Se touhuaa rannassa "omia juttujaan", eli traumoja taannoiseen hyppyyn laiturilta järveen ei tullut. Se havainnoi selvästi jo ääniympäristöään, eikä nuku enää pennun syvää unta, vaan sitä kuuluisaa koiranunta. Eli 'inspector' tietää kaiken, mitä tapahtuu. Älä siis kanna huolta🤭
Metsässä liikkuessa jos kiinnitän johonkin huomioni, sekin kiinnittää huomionsa samaan. Metsälenkit ovat parhaita, sillä se tutkiskelee siellä omia juttujaan ja juoksee runsaasti. Näin ylimääräinen energia kuluu.
![]() |
| Ensimmäinen veneretki |



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti