![]() |
| 9.8.2022 klo 06:32 |
Viime yöt ovat olleet viileitä, tai jopa kylmiä. Aamulla täällä oli kova sumu, ensimmäistä kertaa tälle kesälle.
Kävin tänään töiden jälkeen hakemassa toisen korillisen kantarelleja. Tässä koiranpentu totuttelee laatusienen tuoksuun. Se on jo ihan oma-aloitteisesti keksinyt pihasta jos jonkinlaisia sieniä kuljettaen niitä paikasta toiseen. Olisikohan siitä sienikoiraksi?


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti