Viime pĂ€ivĂ€t on mennyt maalatessa "salmiakkeja", eli kiipeilyesteeseen liittyviĂ€ rimoja. NiistĂ€ tehtiin todellakin terassin pohjoispÀÀhĂ€n nĂ€kö-, tuuli- ja lumieste. Samasta rimasta tuli kuistin kaiteet. Rimoja ja muita tukipylvĂ€itĂ€ edellĂ€ mainittuihin rakennelmiin maalattiin 600 metrin verran❗SÀÀn suosiessa painettiin pitkÀÀ pĂ€ivÀÀ!
TÀmÀn lisÀksi siirsimme vÀhitellen kirjahyllyÀ ja kirjoja kotia kohti...
![]() |
| SarjatyötÀ |
Kuistin vieressÀ on ilma-vesilÀmpöpumppu. Sekin "piilotetaan salmiakkirimojen" sisÀÀn. Eli se tarkoittaa lisÀÀ maalaamista. Kuvassa nÀkyy myös pylvÀiden lopullinen vÀri.
Ruuvipumppaamon pumppu tuli paikalleen ja kohta toimii jo đœđż
”Maalari maalasi taloa, sinistĂ€ ja punaista, illan tullen sanoi hĂ€n, nyt mĂ€ lĂ€hden pois. Yks, kaks, pelistĂ€
pois”
”Maalari maalasi taloa, sinistĂ€ ja punaista, illan tullen sanoi hĂ€n, nyt mĂ€ lĂ€hden tĂ€stĂ€ pelistĂ€ pois. Puh,
pah, pelistĂ€ pois.”
LĂ€hde: www.markallamerkkareita.fi
![]() |
| Naapurin rouva hemmottelee meitÀ korvapuusteilla |




Ei kommentteja:
LÀhetÀ kommentti