Tänään oli taloni käyttöönottotarkastus ja sain luvan siinä asua❤❤❤
Tässä kaiken kaaoksen keskellä nautimme ystäväni kanssa kuohuviiniä. Mukit ovat ihan muuhun käyttötarkoitukseen kuin kuoharin juontiin, mutta "elämän mittaisella retkellä ollaan"!
Tuo retki -juttu tulee siitä, kun tapasin ystäväni metsässä vajaa 10 vuotta sitten, ja kun hän alkoi käydä luonani mökillä ja tarjoillessani ruokaa hän sanoi: "ihan kuin oltaisiin retkellä!"
Retkeily on eräänlainen asennekysymyskin. Ei saa tulla koskaan liian tärkeäksi ihmisenä, jollei voi heittäytyä hetkeen, inspiroida ja leikkiä.
Kiitos äidille, mummolle ja ukolle, (ehkä vähän isällekin ja muille läheisille poisnukkuneille)! I did it🏡
Kaikkien vaikeiden hetkien jälkeen minä hymyilen.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti