![]() |
| Pullavanukas |
Leivoin muuttoporukalle aamusta pullavanukkaan, mikä tekee aina hyvin kauppansa. Marjoina käytin tällä kertaa vadelmaa, mustikkaa ja mansikkaa. Kinuskikastikkeen kera suorastaan sulaa suussa.
![]() |
| Lähikuvaa piipun ja muurin välisestä aukosta. Makuuhuoneen ovi näkyy taustalla. Tulisija sai ympärilleen ja edustalleen laatoituksen: Betontech 60 x 60 Antracite |
Varsinaisesta muutosta minulla ei ole dokumenttia, sillä miehet "neljään pekkaan" kantoivat tavaroita kahteen autoon ja minä olin ikään kuin liikenteenohjaajana.
Veimme suurimmat huonekalut, sillä talossa ei ole vielä sähkömiehet käyneet, ja sen takia huonekaluja ei saada ihan vielä omille paikoilleen. Pistorasiat ja osin sen vuoksi siis lattialistat puuttuvat. Talossa ei myöskään voi vielä asua, koska vesiputkien koeponnistusta ei ole tehty, juurikin sähkön kytkentäongelmien vuoksi. Keittiön kaappeihin ei voi vielä laittaa tavaraa, sillä kaappien ovet on säätämättä. Eli siis pientä laittoa vaatii...
Vein mukanani astiat talolle ja valmistin meille pihalla grilliruokaa. Varakahvinkeitin meillä toki jo on talossa ja lähdevettä kanisterissa. Toin likaiset astiat takaisin asunnolle pesuun, sillä en harrasta kertakäyttöastioita. Melkein siis entisen veroista mökkiasumista🤭
![]() |
| Kappale kauneinta Suomea |



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti