Voi tätä huojennuksen päivää, vaikkei sitä helpolla saavutettukaan!
Tänään sain muuttoni tehtyä ja vuokra-asunnon siivottua. Viileämpää toki olisi voinut olla, mutta mikäs teet. Kyllähän tässä on taas painettu ympäripyöreätä päivää: ensin töihin ja sieltä suoraa muuttoa tekemään.
Eikä tavarat ole paikoillaan, ei lähimaillakaan! Mutta 'työmaa' on nyt yhdessä osoitteessa.
![]() |
| Terassi on toiminut lastaussiltana viimeiset pari viikkoa! |
Jaan tässä ahdistustani nyt, kun vuokra-asuminen on ohitse. Allaolevat kuvat esittävät ex-asunnon kylpyhuoneen pyyhekoukkuja. Omanlaiseen esteettisyyteen hakeutuvana kylpyhuone oli alusta saakka kauhistus. Onneksi asuminen vuokra-asunnossa on nyt ohitse!
![]() |
Mukavampiin aiheisiin.
Sain ystäväpariskunnalta tänään kaksi kirjaa jaettavaksi eteenpäin. Muuten hyvä tapa tuollainen - antaa kirjoja, mitkä on itse lukenut ja jakaa näin hyvää mieltä ja ekologisuutta.




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti