![]() |
| Kuva tältä aamulta klo 05.41. Ukkossolu satoi pitkään ja rankasti |
Tänään loppui neljän viikon kesäloma. Olen ainakin yhtä väsynyt kuin lomalle jäädessä. Pään ovat täyttäneet muut kuin työasiat, joka on tietysti hyvä asia, mutta olisin toivonut hieman hengähdystaukoa. Väsymys onkin fyysistä ennen kaikkea. Yhtään lepopäivää ei ole ollut. Tänäänkin maalasin, siivosin kaappeja ja täytin niitä.
Toisaalta toiveeni, minkä esitin ennen lomalle jäämistä, oli lähteä seuraavan kerran töihin eri osoitteesta. Näin toki nyt käykin.
Vuokra-asunnossa on vielä paljon tavaraa. Sitä roudataan kuun loppuun saakka pois, kunnes tavarat löytävät paikkansa.
Mökin huonekalut menevät myyntiin. Mökin sisustus oli paljolti puunväristä paneelia seinissä, katossa, lattiassa ja huonekaluissa. Nyt tuntuu, että olen sille 'allerginen'. Eikä mökin huonekalut mahtuisikaan talooni.
![]() |
| Saunataidetta |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti