Vihdoinkin saimme portin paikoilleen. Aita on vielä vähän vaiheessa, mutta suurin työ on nyt tehty. Portin toinen pylväs irrotettiin 4.9.2021 (kts. blogi 5.9.2021) sen takia, että kuorma- ja jakeluautot yms. mahtuvat ajamaan tontille.
Koiranpennun vuoksi on hyvä, että aita tulee yhtenäiseksi, sillä ei mene aikaakaan sen laajentaessa "reviiriään".

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti