![]() |
| Intensiivinen katsekontakti |
Pesimme viime perjantaina Uskon isot pehmolelut matonpesupaikassa. Siellä ne olikin hyvä pestä, joskaan mankelin läpi niitä ei saatu menemään 😅. Lelut ehtivät jo kuivua viikonlopun aikana ja ovat nyt valmiina odottamassa pentua, kun se tulee kotiin.
Koiranpennun odotus on saanut 'vipinää kinttuihin'. Yritämme saada pihamaatakin hieman paremmalle tolalle. Koko kevään ja alkukesän olen kerännyt työmiesten tupakannatsoja pois maasta, roskat, eristeiden kappaleet, metallin palat, johtojen pätkät ja styroksit mukaanlukien. Vielä yritämme siistiä kuistin ja terassin alusia niiltä osin kuin on mahdollista, sillä sinnehän pentu itsensä tunkee niin kauan kuin mahtuu. Ja suuhun joutaa kaikki vähänkin kiinnostava.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti