![]() |
| Pohjanlumme (Nymphaea candida) ja litteäukonkorentokoiras (Libellula depressa) yhdellä lumpeenlehdistä |
Tänään päättyy Suomessa yötön yö (polaaripäivä tai keskiyön aurinko), kun Nuorgamissa aurinko laskee ensimmäisen kerran yli 2,5 kuukauteen.
Mihin tämä aika on mennyt? Vasta äskettäin iloitsin valon lisääntymisestä, ja nyt yksi virstanpylväs on taas ylitetty kohti syksyä ja valon vähenemistä.
Lähde: Wikipedia

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti