![]() |
| Valokuvaaja I.P. |
Irtolaisuusaika alkaa lähestyä loppuaan. Olen tehnyt vakituisen osoitteenmuutoksen alkamaan ensi kuun alusta, mutta jo tänään Posti oli käynyt pihassa saakka tuomassa kirjeen. Tuolloin ystäväni kysyi mihin postilaatikon saa laittaa.
Kuvassa postilaatikko on Postin osoittamassa paikassa. Kuten näette, asun ihan syrjässä. Minun postilaatikkoni on ainoa, eikä saman järven rannalla olekaan yhtään vakituiseen asumiseen tarkoitettua kiinteistöä omaani lukuunottamatta.
Nyt odotan mielenkiinnolla sekä Digi- ja Väestötietoviraston kirjettä/yhteýdenottoa. Vai selvisinkö tällä kertaa puhtain paperein?

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti