Koiranpentu on ollut meillä nyt kolme viikkoa. Tällä viikolla se täytti 2 kuukautta. Se kasvaa kovaa vauhtia. Korkeutta ja pituutta tulee kuin vaivihkaa. Se ei ole enää tasapaksu pötkylä, vaan irlanninsettereille tyypillinen syvä rintakehä alkaa erottumaan.
Se on saanut maistaa possua, kirjolohta, seitiä, kuivattua poronlihaa, raejuustoa ja erilaisia kypsennettyä vihanneksia. Kaikki kelpaavat!
Se on kovin äänekäs verrattuna entisiin. Unissaan se ääntelee kovaa ja pitkäkestoisesti. Ääntely on vivahteikasta.
![]() |
| 30.7 Valokuvaaja J.P. |
![]() |
| 26.7 Valokuvaaja I.P. |
![]() |
| 24.7 |

.jpg)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti