"Elämä on taito, tapa vanheta ja on kuin lisäisi runoon niittyvillan kevyen tuoksun."
Tyyne Saastamoinen, kokoelmassa vuodelta 1975 Perhosen siivissä keltainen tuuli.
"Elämä on taito, tapa vanheta ja on kuin lisäisi runoon niittyvillan kevyen tuoksun."
Tyyne Saastamoinen, kokoelmassa vuodelta 1975 Perhosen siivissä keltainen tuuli.
Olen syntynyt Tampereella 60-luvun puolenvälin jälkeen, ja käynyt kaikki kouluni ja asunut siellä 50 vuotta. Ammattiuranikin olen työskennellyt muutamaa vuotta lukuunottamatta samalla työnantajalla Tampereella, kunnes muutin vuonna 2021 maalle asumaan.
Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti