Tässä on mökin vanhoista luonnonkivilaatoista tänään tehtyä polkua. Polun teko on vielä kesken; hiekalla ja vedellä tiivistämistä vailla. Tämä on talon pohjoispuolella ja aikanaan täyttyy kuntalla.
Halusin tehdä tästä vähemmän strukturoidun kuin varsinaisista pihalaatta-alueista.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti