Suositut postaukset

perjantai 12. helmikuuta 2021

The World is burning...

Kolme viikkoa sitten sain ensimmäisen koronarokotteen. Rokotuksen jälkeen suositellaan istumista 15 minuutin ajan. Tulin istumaan autioon odotusaulaan ja radiossa soi taustalla Poets of the Fall. Carneval of Rustin loppuosassa lauletaan maailman palamisesta.


Ihmisistä autio tila. Juuri saamani koronarokote. Musiikin melankolia. Kaikki tämä absurdi maailma, missä nyt elämme sai ajan hetkeksi pysähtymään.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...