Suositut postaukset

keskiviikko 17. helmikuuta 2021

Ero


 Sain kutsun pieneltä työporukalta, ja heidän toiveestaan kävimme eilen syömässä tamperelaisessa, jo legendaarisessa ravintolassa. Koin taas kerran upean yhteenkuuluvuuden ja hyväksynnän tunteet, mitä viime aikoina saavutimme työryhmän sisällä. Eikä märehditty lähtöäni, eikä koronarajoituksin halattu jäähyväisiksi. Just fade away.


Pyöräilin kotiin pimeän kaupungin lävitse itkien. Tai taisi pakkanen jäädyttää kyyneleet silmiini. KIITOS rakkaat työkaverit! Yhteistyössä on voimaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...