Päivä on pidentynyt talvipäivän seisauksesta 3,5 tuntia Oulun horisontin mukaan. Ja päivittäin päivä pitenee 14 minuutilla tällä hetkellä. Sen kyllä huomaa🤩
Järven jäällä on niin paljon lunta ettei potkukelkkailu onnistu muuten kuin kävelemällä jalasten välissä. No, onhan sekin voimaharjoittelua kun ulkoiluttaa potkukelkkaa.
Näinä kirkkaiden päivien illoissa näkyy taivaalla auringonlaskun jälkeen upeita värejä. Tai ainakin täällä maalla ne erottuvat hyvin kun ei ole muita valonlähteitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti