Suositut postaukset

perjantai 3. helmikuuta 2023

Postia potkukelkkailijalle


 Lähdin tänään töiden jälkeen koirani kanssa potkukelkkailemaan metsätaipaleelle ja suunnitelmana oli hakea samalla päivän posti postilaatikosta.

Se olikin mahtavaa lasketella potkukelkalla harjun rinteitä alas! Kaikki meni hienosti, hain postin (kirjekuori), jonka laitoin taskuuni. Jatkoin lenkkiä ja asetin itselleni haasteen mennä vielä uudestaan harjulenkille, vähän eri kautta. 

Olin jo palaamassa kotiin, kun huomasin kirjekuoren pudonneen taskustani. Olin sen olemassa oloa vähän väliä tarkistanut taskustani, mutten enää muistanut tarkoin missä sen viimeisen kerran olin nähnyt. Eihän siinä muu auttanut kuin lähteä omia jälkiään kulkemaan vastakkaiseen suuntaan. Siinä vaiheessa oli jo melko pimeää. Onneksi olin varustautunut otsalampulla ja lähdin hakemaan "neulaa heinäsuovasta". Sillä kirjekuori oli valkoinen ja uutta lunta on satanut viime päivät. 

Lenkistä tuli melkein kaksinkertainen, muttei kirjettä löytynyt. Jossain tuolla se nyt lojuu, sillä muitakaan kulkijoita ei ole ollut.

Huomenna ainakin lenkin suunta on selvillä. Josko se sitten löytyisi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...