![]() |
| Kuva tältä aamulta |
Epäilyni vierasesineistä tuli sen vuoksi, että se oksensi taannoin lähes sulamatonta ruokaa, vaikka ruokailusta oli monta tuntia.
Eläinlääkäri ensin palpoi koirani suolistoa ja mahalaukkua. Mahalaukun kosketteluun koira reagoi. Sitten eläinlääkäri ultrasi koirani mahalaukun ja suoliston. Siellä ei näkynyt mitään ylimääräistä. Aloitin koiralleni mahansuojalääkkeen gastriittiepäilyn (mahakatarri = mahan limakalvon tulehdustila) takia. Sitä lääkettä ei voinut käyttää kuin pari päivää koirallani alkaneen ripuloinnin vuoksi.
Eilen sille ei annettu kuin piimää ruoaksi. Viime yö olikin rauhallinen ripulin osalta, MUTTA koirani alkoi oksennella. Aamuyöstä se sitten oksensi sen hävinneen sukkani, mikä on ollut noin neljä kuukautta kadoksissa sen sisuksissa! Pystyn sukan häviämisen määrittämään oikean jalkani leikkauksen ajankohtaan.
Ultraäänessä ei siis näkynyt sukkaa, eikä muitakaan "häntiä". Nyt sitten odotan taas muutaman viikon tai kuukauden häntiä tulevaksi🤢

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti