Ystävälläni on taas polttopuusavotta sellaisessa asennossa, että meikäläinenkin pystyy kantamaan kortensa kekoon. Lähinnä siis puiden pinoamisen muodossa.
Tämän päivän urakka vaan "pissi vähän kintuille', kun lähdin ensiksi juoksuttamaan koiraani läheiseen metsään. Tällä koiralla on selvästi huonompi vainu verrattuna Uskoon. Uskoa et päässyt piiloon, sillä se oli ihan pistämätön hajuaistinsa puolesta.
No niin, koirani siis eksyi minusta. Ja vaikka huutelin, viheltelin ja odotin sitä, ei vaan 'herraa' näkynyt. Palasin takaisin ystäväni luokse ajatellen, että koira olisi mennyt hänen luokseen, muttei. Niinpä me lähdimme yhdessä etsimään sitä.
Kohta alkoikin kuulua haukkua ja ulvontaa. Koirani on niinkin fiksu, että todettuaan eksyneensä ihmisestä, se alkaa "itkeä" kovaäänisesti.
Ja lopulta löysimme toinen toisemme. Mutta aikaa tuhraantui liikaa ajatellen puu-urakkaa.
![]() |
| "Pikkasen parempi pannukakku" sisältää tällä kertaa mm. maitoa, piimää, banaania, cashew-pähkinää, kardemummaa, kanelia, puolukoita ja raparperihilloa |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti